Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility Nanushka | Budapesti Metropolitan Egyetem

Nanushka

Sándor Szandra a NANUSHKA márka tervezője tartott workshopot a Kézműves szak harmadéves hallgatóinak. A rendhagyó workshop a 2011/12-es tanév első szemeszterében zajlott le. Az egy hetesre tervezett, ám végül több hetesre nyúlt workshop oka az volt, hogy ebben az időszakban zajlottak külföldön a nemzetközi textilvásárok, amiken egy divattervezőnek kötelező a részvétel. Szandra természetesen a vásárokon tett látogatásairól is beszámolt a hallgatóknak.

A workshop a tervező bemutatkozásával, beszélgetéssel, és persze a tervezési feladat kiadásával kezdődött. A tervezési feladat alapjául a Nanushka 2011-es nyári kollekciójának egyik darabja, a képen látható MIM top szolgált. Ennek a felsőrésznek az átalakítása volt a feladat.





A tervezőnő semmilyen megkötést nem adott a feladat kivitelezéséhez, így a hallgatók teljesen szabadjára engedhették a fantáziájukat. Ezt a szabadságot a hallgatók ki is használták, így ennek eredményeképpen az elkészült darabok igen változatosak, egyéniek lettek.

A workshop elején a tervezőnő meghívott minden résztvevőt a stúdiójába, hogy megtapasztalhassák, hogy a kreatív munkán túl még milyen egyéb feladatokat kell ellátni ahhoz, hogy a brand mögött álló vállalkozás működőképes, és sikeres legyen.  

Ez a rövid „gyakornokoskodás” remek alkalom volt a hallgatóknak arra, hogy lássák milyen sokrétű, összetett, és sokszor kimerítő munka az, hogy az éppen aktuális szezon kollekciója időben elkészüljön.  Ráadásul a Nanushka márka esetében még a külföldi partnerek, vásárlók igényeire is ügyelni kell, ami évről-évre egyre több országot jelent, hiszen a Nanushka az elmúlt évek során ismert (és elismert) brand lett világszerte.

A Nanushka kollekciók többek között olyan világvárosokban kaphatóak, mint London, Párizs, Nápoly, New York, Tokio, Moszkva. Csak hogy néhány helyet említsünk azok közül a showroomok közül, ahol elérhető a tervezőnő éppen aktuális kollekciója.



 

(forrás: http://nanushka.hu/home.html)


2012. 02. 22.

Galéria

Hírek

Globálisan elismert felsőoktatási szakemberekkel találkozhattak a METU polgárai az egyetem partnerségének köszönhetően

A felsőoktatás világában nemzetközileg elismert, kiemelkedő szakemberekkel találkozhattak a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) hallgatói, oktatói és dolgozói egy zártkörű előadás és panelbeszélgetés keretén belül a METU Infopark kampuszán...

asutalálkozócsemp

Globálisan elismert felsőoktatási szakemberekkel találkozhattak a METU polgárai az egyetem partnerségének köszönhetően

A felsőoktatás világában nemzetközileg elismert, kieme …

Sétálj velünk Selmecig!

A Soproni Egyetem országosan meghirdeti „Sétálj velünk Selmecig” programját. A programhoz bármely hazai egyetem, bármely szakos egyetemi hallgatója, oktatója és dolgozója szabadon csatlakozhat! A régi selmeci Alma Materhez (ma Szlovákia, Selmecbánya; szlovákul Banská Štiavnica, németül Schemnitz, magyarul gyakran csak Selmec) még gyakran érkeztek gyalog a diákok, hogy megkezdhessék tanulmányaikat...

selmecigcsemp

Sétálj velünk Selmecig!

A Soproni Egyetem országosan meghirdeti „Sétálj vel&u …

Művészet
HunJam 2024

Harmadik alkalommal kerül megrendezésre Magyarország legnagyobb game jam-e, a HunJam. A program szerint az iparági szereplők és az egyetemek szakirányú hallgatói közösen alkotnak csapatokat és a rendezvény 48 órája alatt együtt fejlesztenek játékokat...

hunjam2024csemep

HunJam 2024

Harmadik alkalommal kerül megrendezésre Magyarország legnagyo …

Művészet
KommunikációTurizmusÜzlet
Indul a METU Szenior Akadémia

A Budapesti Metropolitan Egyetem örömmel bejelenti, hogy elindítja Szenior Akadémiáját, amely 2024. november 7-én veszi kezdetét...

akademiacsemp

Indul a METU Szenior Akadémia

A Budapesti Metropolitan Egyetem örömmel bejelenti, hogy elindí …

KommunikációTurizmusÜzlet
Minden amit az influenszerkedésről tudni akartál

Vajon mik a legújabb influencer-trendek 2024-ben? Milyen kihívásokkal szembesül a piac és a tartalomgyártó? Hol van a helye az ügynökségeknek az influencer-marketing folyamatban? Vajon mit hozhat az AI forradalom az influenszerek piacán? Az Influenszerek, befolyásolók, véleményvezérek - Az online hírnév és rajongás alakzatai 2024-ben címmel szervezett workshopon ezekre a kérdésekre kerestük a válaszokat egy előadás, egy kerekasztal-beszélgetés és hallgatói kérdések segítségével...

influkcsemp

Minden amit az influenszerkedésről tudni akartál

Vajon mik a legújabb influencer-trendek 2024-ben? Milyen kihív&aac …

Óriási sikerrel zártuk az októberi HR Festet!

A METU HR képzése Magyarország egyetlen HR BEST díjas egyetemi programjaként képviseltette magát az ország legnagyobb HR rendezvényén...

HRfesztcsemp

Óriási sikerrel zártuk az októberi HR Festet!

A METU HR képzése Magyarország egyetlen HR BEST díja …

Keresztféléves felvételi vs. hagyományos felvételi. Mi a különbség?

Mit nevezünk hagyományos, illetve keresztféléves felvételinek? A hazai felsőoktatási intézmények nem csak szeptemberben, de februárban is indítanak diplomát adó képzéseket...

keresztfélévkülönbseg

Keresztféléves felvételi vs. hagyományos felvételi. Mi a különbség?

Mit nevezünk hagyományos, illetve keresztféléves felv& …

Keresztféléves jelentkezés - kinek éri meg?

A továbbtanulást nem csak szeptemberben lehet megkezdeni.

kinekérimegcsemp

Keresztféléves jelentkezés - kinek éri meg?

A továbbtanulást nem csak szeptemberben lehet megkezdeni. …

KommunikációTurizmusÜzletMűvészet
További hírek megtekintése...
METU hírek logó

További hírek megtekintése...